راه اندازي دفتر گردشگري سيستان و بلوچستان در خراسان شمالي - ١٣٩٩/٧/١۶

دفتر گردشگری سیستان و بلوچستان به منظور اطلاع رسانی و افزایش همکاری های مشترک در این حوزه با خراسان شمالی در بجنورد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، طی مراسمی با حضور مدیران گردشگری سیستان و بلوچستان، دفتر گردشگری این استان در بجنورد افتتاح شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به برنامه های مشترک با استان سیستان و بلوچستان به منظور توسعه گردشگری، گفت: تفاهم نامه هایی در این زمینه خواهیم داشت که به معرفی ظرفیت های گردشگری هر دو استان کمک می کند.

کاظمی از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان در بجنورد خبر داد و از پیشنهاد برگزاری تورهای آشناسازی برای راهنمایان و دفاتر گردشگری در سیستان گفت و ظرفیت بخش خصوصی در این حوزه را بسیار خوب توصیف کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان نیز گفت: گردشگری در سیستان و بلوچستان به سمت مردمی شدن حرکت کرده است که این مهم، پایداری در صنعت گردشگری را به دنبال خواهد داشت و ما نیز تلاش می کنیم این جریان را در دیگر استان ها معرفی کنیم.

گفتنی است؛ دفتر اطلاع رسانی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در خراسان شمالی به نمایندگی آژانس گردشگری می سی نو در بجنورد راه اندازی شد.