مسئول روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی گفت: «اقلام فرهنگی و تبلیغاتی سال جاری با هدف معرفی ظرفیتهای گردشگری و سرمایهگذاری استان با همت بخش خصوصی در قالب سررسید، بروشور، نقشه و... چاپ و توزیع شد.»
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان خراسان شمالی، محسن عباسی روز یکشنبه 22 فروردینماه 1400 با اعلام این خبر اظهار کرد: «این اقلام و سررسیدهای معرفی در شمار بیش از یک هزار نسخه با حمایت مالی بخش خصوصی ازجمله سرمایهگذاران طلای سفید، هماگ، هتل ضیافت امیرخانلو و مجتمع گردشگری آسمان هفتم ویژه نوروز تهیه شد.»
او همچنین از طراحی و چاپ اقلام تبلیغاتی با همکاری تعدادی از شهرداریهای استان خبر داد و عنوان کرد: «این اقلام در پایگاههای نوروزی ستاد خدمات سفر توزیع و در اختیار مسافران قرار گرفت.»
عباسی افزود: «خراسان شمالی با بیش از ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲۴ منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقهمندان به فرهنگ و آیینهای اقوام مختلف است که برای معرفی این ظرفیت به گردشگران و سرمایهگذاران باید تلاش بیشتری کنیم.»