حضور مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان‌شمالی در اختتامیه هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی - ١۴٠٢/٩/١٥

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌شمالی در اختتامیه هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی منطقه چهار کشور  خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با بیان این مطلب افزود: در آذر ماه سال جاری خراسان شمالی برای نخستین بار میزبان هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع‌دستی استان‌های گلستان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در بجنورد بود.

مستوفیان افزود: در آخرین روز از این رویداد ملی، زهرا معینی یکتا با حضور در روز پایانی این رویداد ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل میراث فرهنگی استان در برگزاری رویداد ملی داوری مهر اصالت ملی، از داوران و ارزیابان آثار صنایع‌دستی  قدردانی کرد.

در ادامه مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری خراسان شمالی برگزاری این رویداد ملی را در استان مغتنم دانست و ابراز امیدواری کرد: باید تلاش کنیم تا حمایت و کمک به قشر صنعتگران و هنرمندان در استان را نسبت به گذشته افزایش دهیم.

آیین هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی تولیدات صنایع‌دستی استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی به میزبانی استان خراسان شمالی از روز یکشنبه 12 آذرماه آغاز و ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ ادامه داشت.