بیانیه اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی در محکومیت حادثه تروریستی کرمان - ١۴٠٢/١٠/١۴

فاجعه اندوه‌بار و دردناک تروریستی کرمان در چهارمین سالروز شهادت سردار دل‌ها، و شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هم‌وطنان عزیز موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

بار دیگر دست پلید کوردلان از آستین ذلت بیرون آمد و این بار در چهارمین سالگرد شهادت اسطوره و اسوه ایثار و مقاومت سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی، با خباثت هر چه تمام، تعدادی از هم‌وطنان مسلمان را اعم از زن و مرد، کودک و جوان را به خاک و خون کشید.

بدخواهان و دشمنان این ملت از سر عجز و درماندگی و باهدف دلسرد کردن مردم از آرمان‌های انقلاب و شهدا دست به این جنایت فجیع زدند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

این عملیات تروریستی و جنایت هولناک دشمنان شرور و جنایت‌کار ملت ایران، بیش‌ازپیش حقانیت و مظلومیت ملت شریف ایران را به جهانیان اثبات کرد.

دشمنان ایران اسلامی بدانند، ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش‌به‌فرمان ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهد کرد و در برابر چنین جنایت‌های کوردلانه‌ای کوتاه نخواهند آمد و پر صلابت تر و مقتدرتر از همیشه به مبارزه با ظلم ادامه خواهند داد و مطمئناً مسببان و عاملان این جنایت تاوان سختی را خواهند پرداخت.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت این هم‌وطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار خراسان شمالی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گران‌قدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده‌های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.