انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میراث‌فرهنگی با شهرداری جاجرم - ١۴٠٢/١٠/٢۴

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با شهرداری شهرستان جاجرم خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان با اعلام این خبر بیان کرد: هفته گذشته ۱۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ تفاهم‌نامه همکاری مشرک با شهرداری جاجرم در خصوص سامان‌دهی، تعمیر، تجهیز و به‌روزرسانی تأسیسات و امکان گردشگری این منعقد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران افزود: با توجه به تأکید وزیر میراث‌فرهنگی نسبت به ساماندهی، تعمیر، تجهیز و به‌روزرسانی سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح کشور، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و مسافران در این شهرستان نیز یکی از اولویت‌های این اداره بوده که برای این منظور با همکاری شهرداری شهر نسبت به این امر مهم اقدام خواهد شد.

مستوفیان گفت: با تشدید فعالیت‌های ساخت‌وساز و نظارت بر بحث سرویس‌های بهداشتی در دو معاونت سرمایه‌گذاری و گردشگری در اداره‌کل نتایج خوبی در این دو زمینه به‌دست‌آمده است.