برگزاری نشست روشنگری انتخابات ویژه کارکنان میراث‌فرهنگی خراسان شمالی - ١۴٠٢/١١/٣٠

نشست روشنگری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی ویژه کارکنان اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، روز یکشنبه ۲۹ بهمن‌ماه جاری به همت پایگاه بسیج المهدی اداره کل میراث‌فرهنگی استان، نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل میراث‌فرهنگی استان برگزار شد.

در این نشست مدیرکل میراث‌فرهنگی ضمن تقدیر از دستندرکاران برگزاری این جلسه حضور در انتخابات را وظیفه‌ای شرعی قلمداد کرد و گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری باتوجه‌به اقدامات صورت‌گرفته نقش مهمی در برگزاری رویدادهای فرهنگی استاندارد و باتوجه‌به نقش بین‌بخشی دستگاه و طیف گسترده جامعه هدف نقش مهم و مؤثری در انتخابات پیشرو دارد چرا که جبران کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها نیازمند حضور در صحنه و انتخاب درست و آگاهانه است.

مستوفیان همچنین ابراز امیدواری کرد با حضور کارکنان، هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی، دستندرکاران حوزه گردشگری و مجموعه تحت پوشش میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در انتخابات پیشرو زمینه حضور افراد برگزیده و اصلح جهت تلاش مضاعف در بهبود اوضاع مردم استان فراهم شود.

نشست روشنگری انتخابات در محل سالن اجتماعات شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) و با حضور دو تن از مدیران و فرماندهان سپاه جوادالائمه استان برگزار شد.