برگزاری نشست روشنگری انتخابات در اداره میراث‌فرهنگی شهرستان اسفراین - ١۴٠٢/١٢/٢

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین از برگزاری نشست روشنگری و تبیین جایگاه انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: جلسه روشنگری و تبیین جایگاه انتخابات در روز دوشنبه اول اسفندماه با حضور کارکنان اداره میراث‌فرهنگی و تعداد از صنعتگران صنایع‌دستی و مدیران و کارکنان تأسیسات گردشگری شهرستان اسفراین برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین در این نشست حضور پرشور در انتخابات به‌منظور توسعه و پیشرفت کشور بسیار حائز اهمیت است و افزود: ما پرسنل میراث‌فرهنگی و زیر مجموعه آن هم همچون دیگر مردم با تمام توان پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم بود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه اسفراین با بیان ابعاد چندگانه انتخابات، بیان کرد: تلاش در برگزاری انتخاباتی پر شور در اصل در برابر دشمن ایستادن است، دشمنی که سعی در القای ناامیدی به مردم و جوانان دارد با امید آفرینی و دوست‌داشتن منافع ملی باید برای ترویج ایمان و امید در جامعه به‌خصوص نسل جوان تلاش کرد.

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به بخشی از فرمایش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی که انتخابات علاج دردهای مزمن است، افزود: انتخابات به‌عنوان یک تکلیف شرعی و ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و آینده کشور به حضور تمامی مردم در آن مهم و ضروری است.

حجت‌الاسلام زمانی همچنین یادآور شد رسانه‌های غربی در تلاش‌اند تا مردم را از مشارکت پای صندوق‌های رأی باز دارند، و به مردم القا می‌کنند که انتخابات تأثیری ندارد، درحالی‌که اگر انتخابات اثری نداشته باشد دشمن این‌همه هزینه نمی‌کرد که مردم را به عدم مشارکت دعوت کند.

او اظهار داشت: با روشنگری و جهاد تبیین باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب و تشویق کنند.