تأسیسات گردشگری خراسان شمالی، سفیران مشارکت در انتخابات شدند - ١٣٩٩/٧/٢٣

تأسیسات گردشگری و واحدهای تابعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خراسان شمالی با هدف تقویت مشارکت حداکثری با عنوان سفیران مشارکت انتخابات فعال شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، با توجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سفیران مشارکت انتخابات متشکل از تمامی اقشار و اصناف با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات تشکیل‌شده که دراین‌بین، تأسیسات گردشگری استان نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست‌های جداگانه با هریک از مدیران و فعالان واحدهای پذیرایی، اقامتی، بوم‌گردی، دفتر خدمات مسافرتی و… بر بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها در جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد.

حبیب یزدان‌پناه گفت: «انتخابات مربوط به نظام است و ربطی به شخص، گروه و جناح سیاسی ندارد و در شرایط امروز، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های دشمنان و تحریم‌های بی‌اثر آنان است.»

او عنوان کرد: «همانند همیشه در عرصه‌های مختلف مانند راهپیمایی‌ها و انتخابات که نیاز به مشارکت دارد به‌رغم تمامی نداشته‌ها و مشکلات اقتصادی، احساس مسئولیت کرده و دراین‌بین باید برای جذب مشارکت حداکثری، دستاوردها و نقاط مثبت را بازگو کنیم.»

او همچنین با اشاره به الگوسازی در بین فعالان گردشگری با هدف ارتقای سطح کیفی خدمات و بهره‌وری واحدها و تأسیسات گردشگری، بر رفع نواقص و آماده‌سازی این واحدها برای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تأکید کرد.

گفتنی است در این نشست‌ها مشکلات و دغدغه‌های فعالان گردشگری و مدیران واحدهای تابعه موردبررسی و واکاوی قرار گرفت و از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی قول پیگیری داده شد.