دعوت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از مردم برای حضور گسترده در انتخابات - ١۴٠٣/۴/١۴

حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهدای خدمت است.

                                                        مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

نعمت انتخابات و مردم‌سالاری دینی که به برکت انقلاب اسلامی و هوشیاری امام راحل عظیم‌الشأن به ملت ایران ارزانی داشته شده است، سال‌هاست که در سایه هدایت‌های رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی) صیانت شده و امروز به یکی از مظاهر اقتدار و عزت ملی بدل گشته است.

مردم بصیر و شریف ایران نیز پیوسته با حضور مسئولانه خود در انتخابات با قدرشناسی از این نعمت، علاوه بر انجام تکلیف دینی و سیاسی، از حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده می‌کنند و برای ساختن آینده ایران قوی گام بر می‌دارند.

حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری در این برهه تاریخی برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم، افزایش همبستگی و سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه دارد.

این بار نیز همچون انتخابات گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور باشکوه پای صندوق‌های رأی، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را به‌خوبی نشان خواهند داد.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی با سپاس و قدردانی از آحاد مردم بزرگ ایران که در مرحله نخست انتخابات شرکت کردند، ضمن دعوت مجدد از تمام مردم شریف علی‌الخصوص جامعه فرهیخته میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنعتگران هنرمند برای مشارکت فعال و آگاهانه در انتخابات ۱۵ تیر جهت حضور دشمن شکنانه و خلق حماسه‌ای دیگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، بر مشارکت گسترده و انتخاب اصلح تأکید می‌کند و با گرامیداشت یاد و نام خادم ملت، شهید رئیسی رحمت‌الله علیه، عزت و سرافرازی ایران و ملت شریف را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی