جلسه کمیته فنی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی خراسان شمالی برگزار شد - ١۴٠۴/٨/٧

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری از برگزاری جلسه کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی با محوریت بررسی سه پرونده شکایت در استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسانش مالی، امین دفتری تأکید کرد: جلسه کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خراسان شمالی روز سه‌شنبه ۶ آبان‌ماه با محوریت بررسی سه شکایت از دفاتر فعال این حوزه برگزار شد و موضوعات مطروحه از سوی گردشگران و مراجعان موردبررسی کارشناسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل دراین‌خصوص افزود: با هدف ایجاد رضایتمندی بیشتر در میان گردشگران و ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی، این جلسات به‌صورت مستمر برگزار می‌شود. همچنین در نظر داریم با برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران دفاتر، سطح دانش و مهارت فعالان این حوزه را افزایش دهیم تا میزان نارضایتی‌ها و شکایات به حداقل برسد.

دفتری افزود: رسیدگی شفاف و منظم به شکایات، علاوه بر اعتمادسازی در میان گردشگران، موجب ارتقای استانداردهای خدمات گردشگری در استان خواهد شد.