رسیدگی به ۱۴ شکایت گردشگران خراسان شمالی از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ - ١۴٠۴/٨/٧

در راستای صیانت از حقوق گردشگران و نظارت بر ارائه خدمات مطلوب در تأسیسات گردشگری، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از بررسی و رسیدگی به ۱۴ شکایت ثبت‌شده در سامانه ملی ۰۹۶۲۹ خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، احمد دیناری اظهار کرد: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز ۱۴۰۴ که از ۱۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده است، روند بررسی و پاسخ‌گویی به شکایات ثبت‌شده در سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد مرکزی خدمات سفر کشور به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی افزود: در این مدت، ۱۴ مورد شکایت از تأسیسات گردشگری استان دریافت شده که شامل ۷ مورد مربوط به هتل‌ها، ۳ مورد دفاتر خدمات مسافرتی، یک مورد هتل‌آپارتمان، ۲ مورد مجتمع گردشگری و یک مورد اقامتگاه بوم‌گردی است.

دیناری در ادامه خاطرنشان کرد: تمام شکایات دریافتی با هدف ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، حفظ حقوق مسافران و افزایش رضایتمندی آنان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و نتیجه آن به متقاضیان اطلاع‌رسانی شده است.

او همچنین از گردشگران و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نیاز به راهنمایی در زمینه اسکان و خدمات سفر، به‌صورت شبانه‌روزی با شماره ۰۹۶۲۹ ستاد مرکزی خدمات سفر کشور تماس بگیرند.