بازدید سرزده از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی با هدف ارتقای کیفیت خدمات - ١۴٠۴/٨/١٧

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری خراسان شمالی گفت: در راستای بهبود عملکرد و نظارت بیشتر بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، بازدیدهای سرزده از این دفاتر به‌صورت مستمر در حال انجام است.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، امین دفتری بیان کرد: این بازدیدها با هدف ارتقای سطح خدمات ارائه‌شده و افزایش رضایتمندی گردشگران در سطح استان انجام می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه‌گذاری خراسان شمالی در این خصوص گفت: خروجی تمامی فعالیت‌ها در صنعت گردشگری باید منجر به رضایت گردشگران شود. بخش مهمی از تحقق این هدف، ارتقای خدمات دفاتر مسافرتی است که از طریق نظارت دقیق، اصولی و مستمر امکان‌پذیر خواهد بود.

دفتری افزود: گردشگران می‌توانند از طریق سامانه یا تلفن گویای وزارت میراث‌فرهنگی، هرگونه انتقاد یا پیشنهادی را در خصوص عملکرد این دفاتر با ما در میان بگذارند تا بررسی و پیگیری شود.