کارکنان نمونه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در زمینه تکریم ارباب رجوع از سوی مدیرکل این اداره مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، طی نشستی، ۴ نفر از کارکنان این اداره کل که در زمینه تکریم ارباب رجوع برتر شناخته شده بودند قدردانی و تجلیل شدند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در این نشست با تأکید بر تکریم مردم و جلب رضایت آنان، گفت: راهنمایی و پاسخگویی دقیق بر اساس ضوابط قانونی و نیز حُسن خلق از الزامات برخورد با ارباب رجوع است.
حبیب یزدان پناه، بهبود ارائه خدمات، کارایی و اثربخشی امور، ایجاد زمینه های رشد و توسعه فعالیت ها و تأمین رضایت جامعه را از نتایج تکریم ارباب رجوع برشمرد و اظهار داشت: این مهم باید در اولویت کارهای کارکنان قرار بگیرد.