اختتاميه دومين استارتاپ ويکند گردشگري استان برگزار شد - ١٣٩٩/٧/١۴


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، سرپرست این اداره کل در آیین اختتامیه این رویداد روحیه کارآفرینی و باور به اینکه ما می توانیم برای خودمان کسب و کار ایجاد کنیم را در ذهنمان شکل داد، افزود: ترویج فرهنگ نوآوری، خلاقیت و کارآفرینی در حوزه گردشگری باید با برگزاری این برنامه ها گسترش یابد.

حبیب یزدان پناه معرفی صنعت گردشگری و علاقه مند کردن سرمایه گذاران، جذب سرمایه گذار برای ایده های برتر، تشویق فارغ التحصیلان و کارجویان برای ایجاد کسب و کارهای کوچک در بخش گردشگری و افزایش اعتماد به نفس در گروه های فعال را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

وی همچنین خطاب به گروه های شرکت کننده در دومین رویداد استارتاپ گردشگری خراسان شمالی گفت: باید کمک کنیم تا ظرفیت های گردشگری استان را بیش از پیش معرفی و زمینه جذب گردشگر را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ موضوعات حمل و نقل، اسکان و اقامت، معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی و رفاهی، خدمات بانکی و بیمه ای، خدمات پذیرایی و خدمات الکترونیک از جمله محورهای دومین رویداد استارتاپ ویکند گردشگری خراسان شمالی بود.

شایان ذکر است؛ این رویداد در تاریخ 7، 8 و 9 شهریور ماه جاری در محل فرهنگسرای شهروند بجنورد جریان داشت و با برگزاری آیین اختتامیه با حضور مدیران استانی و شهرستانی و معرفی گروه های برتر به کار خود پایان داد.