دعوت سازمان میراث‌فرهنگی برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز قدس - ١٣٩٩/٧/٢٧

سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با صدوراطلاعیه‌ای از مردم مومن، انقلابی و همیشه بیدار ایران اسلامی دعوت کرد با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد حق خواهی ملت ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، متن این اطلاعیه به شرح زیر است :

” روز قدس، روز ترسیم مرز حق و باطل، روز قیام مسلمانان علیه مفسدان و مستکبران، روز فریاد آزادیخواهان جهان علیه ظلم و جور و روز دفاع جهانی از مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن است. بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با شناخت عمیق از ذات اشغالگران در بستر تاریخ و آگاهی از ماهیت نامشروع رژیم صهیونیستی، روزی را که در آستانه عید بزرگ مسلمانان است برای احیاء حق و عدالت به عنوان روز قدس نامگذاری کردند تا جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شاهد طنین تکبیر و خروش مشت های محکم و گام های استوار تمامی مسلمانان در دفاع از معصومیت و مظلومیت ملت فلسطین باشد. با گذشت سه دهه از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، آنچه امروز از تحرکات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان و هم پیمانان این رژیم منحوس می بینم بر دور اندیشی و آینده نگری کم نظیر آن امام اندیشمند و آگاه صحه می گذارد.

اینک روز قدسی دیگر فرا رسیده است تا مسلمانان و آزادی خواهان سراسر جهان گام بلند دیگری در روشنگری پیام جهانی قدس بردارند و ملت همیشه بیدار و ظلم ستیز ایران اسلامی نیز با پیروی از رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری و همسو با مواضع قاطع و حق طلبانه مسوولان و دولتمردان نظام مقدس محترم جمهوری اسلامی ایران، هم چنان بسان سدی سترگ در برابر توطئه های استکبار و اقدامات رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران عزیز در ماه رمضان، از عموم ایرانیان مسلمان و تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر جهان دعوت می کند تا با حضور یکپارچه در راهپیمایی عظیم روز قدس، بار دیگر ضمن پاسداری از میراث گرانسنگ امام خمینی(ره) و تجدید عهد با آرمان مقدس فلسطین، فریاد حق خواهی ملت ستمدیده فلسطین را به گوش جهانیان برسانند. به امید پیروزی نهایی حق بر باطل، و بازگشت ظفرمندانه قدس شریف به آغوش مسلمانان، وعده ما، روز جمعه بیست و پنجم رمضان المبارک، همدل و هم آوا با ضربان قلب تپنده اسلام، در سراسر ایران اسلامی.”