بازدید بیش از ۵ هزار مسافر از جاذبه های گردشگری جاجرم در تعطیلات عیدفطر - ١٣٩٩/٧/٢٧

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان جاجرم از بازدید ۵۴۰۰ مسافر از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری این شهرستان در تعطیلات عیدفطر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، اسماعیل کارگرمقدم اظهار داشت: در هفته گذشته که مصادف با تعطیلات عیدفطر و نیمه خرداد بود، یکهزار و ۵۰۰ نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، سه هزار نفر از جاذبه های طبیعی و ۹۰۰ نفر نیز از جاذبه های دست ساز این شهرستان بازدید کردند.

کارگر مقدم گفت: جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان از جمله مسجد جامع، آرامگاه خواجه علی بن مهزیار، بنای شاهزاده ابراهیم دربند، حمام قدیمی جاجرم (موزه گرمابه و تاریخ شهر) و… در آستانه آغاز سفرهای تابستانی پذیرای مسافران است.

وی تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر و نیمه خرداد امسال نیز استقبال خوبی از جاذبه های این شهرستان از سوی مسافران انجام گرفت همچنین بیش از ۷۰ درصد ظرفیت اقامتی تنها مهمانپذیر جاجرم تکمیل شد. رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جاجرم اظهار داشت: این شهرستان بخاطر برخورداری از آثار متعدد تاریخی و باستانی یکی از مناطق ارزشمند استان از این حیث به شمار می رود.