فعاليت 27 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري در خراسان شمالي - ١٣٩٩/٧/١۴

رئیس گروه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از فعالیت و ارائه خدمات از سوی 27 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی این استان به گردشگران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی، عبدالله سهرابی از صدور مجوز برای فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی در راز و جرگلان خبر داد و افزود: دو درخواست دیگر نیز در این زمینه دریافت شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی خراسان شمالی، گفت: یکی از اهداف برگزاری این کمیسیون، رسیدگی به شکایات واصله از دفاتر مسافرتی و همچنین بررسی درخواست متقاضیان به منظور صدور مجوزهای بهره برداری در سطح استان است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با روند افزایش نظارت ها و بازدید های نامحسوس شاهد بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی و کاهش تعداد شکایات واصله از این دفاتر هستیم.

رئیس گروه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی تأکید کرد: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی باید ضمن کسب تجربه لازم، اطلاعات و دانش تخصصی خود را روز به روز ارتقا داده و مهارت های لازم مرتبط با کسب و کارشان را بیاموزند.

روابط عمومی