برگزاری جلسه کمیته رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در خراسان شمالی

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایهگذاری خراسان شمالی از برگزاری جلسه کمیته رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در محل دفتر این معاونت خبر داد.
به گزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی، امین دفتری افزود: جلسه کمیته رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی با هدف بررسی پروندههای مطروحه و ارتقای سطح نظارت بر فعالیت دفاتر گردشگری برگزار شد.
سرپرست معاونت گردشگری، سرمایهگذاری خراسان شمالی ادامه داد: در این نشست با حضور تمامی اعضای کمیته، به بررسی شکایات و موضوعات مرتبط با عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان پرداخته شد.
دفتری افزود: نظارت مستمر بر عملکرد دفاتر گردشگری توسط کارگروهی از حوزه معاونت و با همکاری بخش خصوصی با جدیت بیشتری دنبال میشود تا کیفیت خدمات ارائهشده به گردشگران ارتقا یابد.
اوهمچنین خاطرنشان کرد: گردشگران میتوانند هرگونه شکایت یا گزارش خود را از طریق سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ بهصورت مستقیم با وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در میان بگذارند.
تعداد نظرات ٠