بیش از 3 هزار نفر از میز خدمت ادارهکل میراثفرهنگی خراسان شمالی بهرهمند شدند
معاون توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی با اشاره به استقرار میز خدمت با هدف تسهیل و تسریع در پاسخگویی به مراجعهکنندگان این اداره کل در شرایط شیوع ویروس کرونا، از ارائه خدمات به بیش از سه هزار نفر بهصورت الکترونیک، غیرحضوری و از طریق میز خدمت خبر داد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی، زهره پاکدل روز دوشنبه 20 بهمنماه 99 اظهار کرد: «همزمان با شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای ایجادشده ناشی از آن، بخش زیادی از خدمات این اداره کل بهصورت الکترونیک، غیرحضوری و از طریق میز خدمت در حال انجام است.»
او با بیان اینکه برپایی میز خدمت در فضای ورودی اداره کل در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام گرفت، افزود: «با این اقدام، مراجعه حضوری به هر یک از واحدهای صنایعدستی، گردشگری و میراث فرهنگی کاهش یافته است.»
معاون توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان شمالی عنوان کرد: «اعتبار پروانه بهرهبرداری تأسیسات گردشگری استان تا پایان ریشهکن شدن بیماری کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری تمدید و صادر خواهد شد.»
تعداد نظرات ٠