اندازه قلم

شخصی سازی رنگ بندی

  • English
  • русский
  • 中文
  • آخرین بروز رسانی ١۴٠۴/٢/٢٢
آخرین اخبار
  • تجلیل از غرفه‌داران نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی
  • بازدید استاندار خراسان شمالی از جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • راهیابی صنعتگران خراسان شمالی به رویداد ملی فعالان مشاغل خرد خانگی
  • جشنواره ملی اقوام ایرانی در بجنورد آغاز به کار کرد
لوگو اداره کل استان خراسان شمالی خراسان شمالی، گنجینه فرهنگ‌ها و معرفت‌ها
شعار سال
  • صفحه اصلی
  • اداره کل استان
    • معرفی اداره کل
      • معرفی مدیر کل
      • اهداف
      • اساسنامه
      • منشور اخلاقی سازمان
    • توسعه مدیریت
      • معرفی معاون
      • معرفی کارشناسان و شرح وظایف
      • آیین نامه ها و بخشنامه ها
      • قوانین و مقررات
        • قوانین اداری
        • قوانین مالی
    • گردشگری و سرمایه گذاری
      • معرفی معاون
      • معرفی کارشناسان و شرح وظایف
      • واحد های اقامتی
      • واحد های پذیرایی
      • آموزش
      • قوانین، مقررات گردشگری، سرمایه گذاری
      • ارتباط با معاونت
      • اقامتگاه های بومگردی استان
      • خانه مسافر
      • دفتر خدمات مسافرتی
      • فرصت‌های سرمایه گذاری
    • میراث فرهنگی
      • معرفی معاون میراث فرهنگی
      • معرفی کارشناسان و شرح وظایف میراث فرهنگی
      • آثار تاریخی، طبیعی و معنوی
      • موزه ها
      • پایگاه های میراث فرهنگی
      • یگان حفاظت
      • ارتباط با معاونت
      • آیین نامه ها، ضوابط و فرم ها
    • صنایع دستی
      • معرفی معاون
      • معرفی کارشناسان و شرح وظایف
      • رشته های صنایع دستی
      • آیین نامه ها، ضوابط و فرم ها
      • ارتباط با معاونت
    • حوزه مدیر کل
      • معرفی کارشناسان و شرح وظایف
      • روابط عمومی
    • معرفی مدیران شهرستان ها
    • تشکل های مردم نهاد
      • قوانین و اساسنامه
      • فعالیت ها و برنامه ها
      • معرفی تشکل های مرتبط
      • انجمن ها
        • قوانین و اساسنامه انجمن ها
    • دفتر پژوهش، توسعه و فناوری اطلاعات
      • پژوهش های انجام گرفته
    • برنامه ششم توسعه میراث فرهنگی
      • چشم انداز 1404 میراث فرهنگی خراسان شمالی
  • پشتیبانی از افراد کم‌توان
  • راهنمای گردشگری استان
    • تقویم گردشگری استان
    • ستاد اجرایی خدمات سفر استان
    • گذری بر اکوتوریسم
    • گالری تصاویر جاذبه های گردشگری
    • جاذبه های گردشگری استان
      • شهرستان بجنورد
      • شهرستان شیروان
      • شهرستان اسفراین
      • شهرستان فاروج
      • شهرستان جاجرم
      • شهرستان مانه و سملقان
      • شهرستان راز و جرگلان
      • شهرستان گرمه
    • اطلاعات ضروری استان
      • مشخصات هتل ها
      • مشخصات مهمانپذیرها
      • اقامتگاه های بومگردی استان
      • دفتر خدمات مسافرتی
      • خانه مسافر
    • برنامه تورهای استان
    • پرسشهای متداول
  • خدمات الکترونیک
    • پیشخوان مجوزهای کشور
    • میز خدمت
    • دستور العمل بروزرسانی
    • پنجره واحد خدمات الکترونیک
    • سامانه ارتباط مردمی
    • شناسنامه خدمات الکترونیک
    • حریم خصوصی
    • بیانیه سطح توافق خدمات
    • برگ تردد مراجعان
    • ستاد اقامه نماز
      • آیات و احادیث
      • کتاب و مقالات
      • مسابقات
      • احکام
      • اجلاس سراسری نماز
    • دانلود اپلیکیشن
  • سامانه شفافیت
    • معرفی معاونین
    • فرآیند های اداره کل
      • فرآیندهای میراث فرهنگی
      • فرآیندهای گردشگری و سرمایه گذاری
      • فرآیندهای صنایع دستی
      • چارت سازمانی
    • انتقادات، پیشنهادات و شکایات
    • حقوق و مزایای مدیران
    • گزارش عملکرد
    • انتشار فهرست مناقصات و مزایده ها
    • انتشار اطلاعات آژانس های گردشگری
    • هزینه کرد سالانه دستگاه
    • فهرست اموال و دارایی های اداره کل
    • جزئیات مرتبط با قراردادها
    • لیست صدور مجوزها
  • معرفی خدمات

معرفی کارشناسان وشرح وظایف

١٣٩٩/٨/١ تعداد بازدید: ١٥٣۴

عنوان پست : معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی

واحد سازمانی : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • راهبری، هدایت و ایجاد زمینه های لازم به منظور تحقق برنامه های تحول اداری در ابعاد قوانین و مقررات، ساختار و تشکیلات، روش های انجام کار، آموزش و تجهیز نیروی انسانی و تقویت مشارکت کارکنان با رویکرد مهندسی مجدد ساختارها و فرآیندها در چارچوب ضوابط ابلاغی از سوی سازمان مرکزی
  • برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه سازمان استان با همکاری و مشارکت واحدهای ذیربط
  • توزیع و تخصیص بودجه بین واحد های مختلف سازمان استان و نظارت بر اجرای آنها
  • برنامه ریزی، تأمین و توسعه منابع مالی مورد نیاز از محل های مختلف
  • برنامه ریزی برای تأمین آمار و اطلاعات مورد نیاز استان و پایگاه های اطلاع رسانی
  • نظارت بر اجرای نظام ارزشیابی آموزش های ضمن خدمت کارکنان استان در جهت بهبود مستمر برنامه های آموزشی
  • نظارت بر نحوه تشکیل، استقرار، طبقه بندی و نگهداری آمار محصولات حوزه های مختلف سازمان استان در چارچوب نظام های مصوب و ابلاغی
  • پیش بینی راه های توسعه روحیه و رفاه و فعالیت های فوق برنامه اعم از ورزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی کارکنان و ارائه پیشنهاد به سازمان مرکزی
  • نظارت بر حسن جریان اداری و مالی سازمان استان  به منظور انجام صحیح  و سریع وظایف و فعالیت ها
  • نیازسنجی آموزشی کارکنان سازمان استان و ارائه نتایج به سازمان مرکزی
  • بررسی و برنامه ریزی در خصوص نحوه تأمین نیروی انسانی متخصص و کارآزموده
  • نظارت و مراقبت بر کلیه امور مالی به منظور حفظ و رعایت مقررات مربوط
     

عنوان پست: اطلاعات ونگهبانی

واحد سازمانی:معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی

شماره پست:

شرح وظایف:

  • کنترل ورود و خروج پرسنل با رعایت الزامات و مقررات اداری
  • جلوگیری و ممانعت از ورود و خروج غیر مجاز افراد، اموال و تجهیزات در ساعات اداری و غیر اداری
  • پاسخ گویی به مراجعات حضوری و تلفنی ارباب رجوع و ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به آنها
  • پاسخگویی به تماس های داخلی و ارائه اطلاعات مورد درخواست همکاران
  • دریافت مجوزهای ورود و خروج کالا و کنترل دقیق و ثبت اطلاعات مورد نظر در دفاتر مربوطه
  • کنترل ورود و خروج مراجعه کنندگان و تماس با قسمت های مربوطه جهت کسب تکلیف و هماهنگی لازم
  • اطلاع رسانی مشکلات و موانع کاری مشاهده شده به مافوق و پیگیری لازم جهت رفع آنها
  • همراهی با مراجعه کننده و هدایت آن به واحد های مربوطه درصورت لزوم
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
     

عنوان پست : بایگان

واحد سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • مطالعه نامه های رسیده و بایگانی به منظور حصول اطمینان از صحت ضمائم آنها
  • بایگانی نامه و اوراق ، اسناد و مدارک و تهیه فهرست مربوطه بر اساس روش تعین شده
  • تهیه کاردکس برای بایگانی مربوط
  • نگاهداری دفتر اندیکس یا کارت های مخصوص بایگانی و تعیین شماره مخصوص هر یک از پرونده ها
  • پیوست نمودن پرونده ها و سوابق مربوط به نامه هایی که سوابق آنها خواسته شده و بایگانی مجدد نامه ها پس از عودت دادن و ثبت جریان در کارت ها و دفاتر مخصوص
  • نگاهداری نامه هایی که تاریخ تعقیب و اقدام آنها تعیین شده و ارسال به موقع آنها به واحد اقدام کننده
  • آماده نمودن پرونده هایی که بایستی به خارج از واحد ارسال گردند ( شمارش اوراق ، لاک و مهر کردن و تهیه فهرست و غیره )
  • تفکیک پرونده ها . گزارش فهرست پرونده هایی که مدت بایگانی آنها خاتمه یافته
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست: حسابدار و امین اموال  

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف  :

  • دریافت اسناد و مدارک مالی وبازبینی و کنترل آنها
  • انجام محاسبات و کنترل ارقام و اقلام اسناد
  • ثبت و ضبط عملکرد ها در دفاتر مالی و یا سیستم های رایانه طبق نظر مسئولین ذیربط
  • رسیدگی و کنترل حساب ها مالی و دفاتر مالی طبق نظر مسئولین
  • دریافت اسناد و مدارک اموال و دارائی ها
  • تشکیل پرونده، بایگانی سوابق و حفظ و نگهداری پرونده ها بر اساس روش های تعیین شده
  • نصب بر چسب کالا، ذکر مشخصات
  • تهیه و تنظیم فرم ها و جداول مربوط به اموال و کالاهای تحویلی و اخذ رسید در صورت لزوم
  • ثبت و ضبط صورت موجودی اموال و دارائی ها در دفاتر مربوط یا سیستم رایانه
  • بررسی گزارش اموال مستعمل، خارج از رده، بازدید از آنها و تهیه گزارش های لازم
  • حذف اموال مستعمل، خارج از راه رده و اسقاطی از دفاتر سیستم های مالی طبق نظر مسئولین
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط 
     

عنوان پست : حسابدار

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان  

شماره پست :

شرح وظایف :

  •  دریافت اسناد و مدارک هزینه و ملحقات آنها
  • بررسی و کنترل اسناد از نظر انطباق با هزینه ها، قوانین و مقررات ذیربط
  • ثبت و ضبط اطلاعات و اعتبارات اسنادی در دفاتر مالی یا سیستم های کامپیوتری و تهیه و تنظیم فرم های محاسباتی مربوط
  • انجام عملیات حسابداری در دفاتر مربوطه و نگهداری حساب های مختلف
  • بازبینی، کنترل و تنظیم حساب های بانکی
  • کنترل موجودی حساب های بانکی و رفع مغایرتهای احتمالی
  • ارائه ترازنامه و بیلان های مالی بصورت ادواری و حسب نیاز
  • صدور چک با رعایت موازین ذیربط و تحویل در قبال دریافت رسید
  • محاسبه و تعیین مبالغ قابل پرداخت کار مزدها، مالیات، ابطالی ها، کسورات، پیش پرداخت ها، علی الحساب های قانونی و سایر موارد نظیر آنها
  • رسیدگی و کنترل وجوه برگشتی از محل علی الحساب ها و پیش پرداخت های اعتبارات اسنادی
  • اخذ سند، چک، حمایت مالی، سپرده و تحویل آن در صورت تحقق تعهدات
  • ثبت و ضبط و نگهداری حساب های مربوط بر اساس سیستم های مالی متعارف و با رعایت دستور العمل های مربوط
  • مطالعه، بررسی و حصول اطلاع از قوانین و مقررات مالی و دقت در اجرای درست آنها
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست :  کارپرداز

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • اخذ برنامه کار از مسئولین مربوط
  • درخواست و دریافت تنخواه از مسئولین ذیربط
  • اقدام لازم برای استعلام بها از مراکز و بنگاه های مربوط
  • گزارش استعلام بهاء بعمل آمده از مراکز خرید به مسئولین با ارایه نمونه کالا، اسناد و  پیش فاکتور های لازم
  • اقدام برای تهیه و تدارک کالا، اجناس، مواد و تجهیزات طبق برنامه و استانداردهای تعیین شده با نظر مسئولین ذیربط
  • اقدام برای ترخیص کالا و اجناس از گمرک در صورت لزوم طبق برنامه و با نظر مسئولین
  • تطبیق مندرجات اظهار نامه ها با مشخصات کالا، نمونه برداری از کالا در صورت لزوم برای ارسال به آزمایشگاه
  • اعاده اظهار نامه ها در صورت اختلاف مندرجات با مشخصات کالا، اجناس و تجهیزات
  • تنظیم صورت مجلس در صورت نواقص کالا در هنگام ترخیص
  • تحویل کالا، اجناس و مواد تدارک دیده شده به انبار و دریافت رسید
  • تهیه و تنظیم اسناد مالی مربوط و ثبت و ضبط موارد در دفاتر یا سیستم رایانه
  • تشکیل پرونده و بایگانی اسناد و مدارک تدارکات
  • واریز تنخواه گردان به حساب های مربوط پس از اتمام مبلغ و تسویه حساب
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : کارشناس امور اداری

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی سازمان استان از نظر کمی و کیفی بر حسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و ….
  • جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان
  • جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
  • بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد
  • بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی سازمان استان
  • بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
  • ارایه طرح های تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق
  • شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرح های ارایه شده
  • ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
  • اجرای طرح های ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارائه به کمیته و کمیسیون های ذیربط
  • بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : کارشناس امور مالی

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
  • بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
  • کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
  • بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذیربط
  • بررسی حساب های بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
  • بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
  • بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
  • بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذی ربط
  • تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
  • تهیه گزارش از میزان در آمدها به تفکیک منابع مربوط
  • اقدام در تهیه و ارائه تراز عملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
  • انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : کارشناس

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • مطالعه، بررسی و حصول اطلاع از قوانین و مقررات اداری و استخدامی ناظر بر اشتغال کارکنان رسمی و پیمانی
  • مطالعه، بررسی و حصول اطلاع از نظام ها و طرح های مورد عمل نظیر ساختار تشکیلاتی، نظام طبقه بندی مشاغل، نظام حقوق و دستمزد، نظام ارزشیابی عملکرد و سایر موارد نظیر
  • کنترل و بازبینی احکام کارگزینی کارکنان شاغل رسمی و پیمانی نظیر احکام انتصاب، ارتقاء، کنترل، ماموریت، مرخصی، در چارچوب قوانین و مقررات مربوط
  • کنترل محاسبات و مواد و مندرجات احکام در انطباق با موازین و مقررات مربوط
  • محاسبه سوابق خدمت و تجارب کارکنان در چارچوب مقررات و ضوابط مربوط
  • اجرای نظام های تشکیلاتی، طبقه بندی و حقوق و دستمزد طبق مقررات و ضوابط مربوط
  • اجرای آرا هیات های رسیدگی به تخلفات و سایر مراجع حقوقی در خصوص کارکنان
  • ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص ساختار و موازین تشکیلاتی
  • رسیدگی به درخواست های کارکنان شاغل رسمی و پیمانی در خصوص گروه، مستندات، مرخصی، نظام های امتیازی و سایر موارد نظیر در چارچوب مقررات و ضوابط ذیربط
  • همکاری جهت اتوماسیون نظام کارگزینی و اجرای سیستم های اداری و استخدامی
  • بهره برداری از سیستم کامپیوتری و دستگاه های جانبی بمنظور صدور احکام کارگزینی و اخذ گزارش های لازم حسب مورد
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : کارشناس امور اداری

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی سازمان استان از نظر کمی و کیفی بر حسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و ….
  • جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان
  • جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
  • بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد
  • بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی سازمان استان
  • بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
  • ارایه طرح های تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق
  • شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرح های ارایه شده
  • ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
  • اجرای طرح های ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارایه به کمیته و کمیسیون های ذیربط
  • بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : کارشناس برنامه ریزی و بودجه

واحد سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • – جمع آوری آمار و اطلاعات لازم در خصوص درآمد ها و منابع آنها، مواد هزینه و مبانی پرداخت ها و نیز طرح ها، پروژه ها و برنامه های در حال اجراء
  • ـ بررسی و مطالعه قوانین، مقررات و نظام بودجه ریزی در سازمان 
  • ـ بررسی و مطالعه قوانین و مقررات عمومی بودجه، نظیر قانون بودجه، قانون برنامه نه ساله توسعه کشور و تبصره های بودجه
  • ـ بررسی، مطالعه و شناخت راهکارهای افزایش درآمدهای سازمان
  • ـ برآورد و پیش بینی اعتبارات و هزینه ها در هر سال مالی در چارچوب ضوابط مقرر
  • ـ تهیه و تدوین بودجه سالانه در قالب روش های متعین متناسب با برنامه ها، فعالیت ها و تحولات
  • ـ پیشنهاد بهنگام بودجه های سالانه و پیگیری و عنداللزوم دفاع برای تصویب اعتبارات
  • ـ تخصیص اعتبارات در قالب موازین مربوط و در مقاطع زمانی تعیین شده بر حسب نقدینگی و ابلاغ اعتبارات
  • ـ نظارت مستمر بر عملکرد بودجه جاری، و نحوه جذب اعتبارات در ارتباط با پیشرفت کار
  • – گردآوری و طبقه بندی مصوبات، طرح ها و خط مشی های توسعه نظام در ارتباط با وظایف و فعالیت های سازمان استان
  • – بررسی و حصول اطلاع از شیوه ها، فنون و تکنیک های نظارت، کنترل و مدیریت پروژه
  • – بررسی و مطالعه گزارش های پیشرفت طرح ها و برنامه ها در انطباق با اهداف آنها
  • – ارایه گزارش های تخصصی لازم از پیشرفت و نحوه اجرای برنامه ها و فعالیت های دردست اجراء
  • – اظهار نظر در خصوص اختصاص اعتبارات با توجه به میزان پیشرفت طرح ها و برنامه ها
  • – تهیه گزارش، نمودار، جداول و پیش نویس مکاتبات
  • – انجام سایر امور ارجاعی مربوط

عنوان پست : کارشناس فن آوری اطلاعات

حوزه سازمانی :  اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • شناخت کامل روش شناسی مورد استفاده در بررسی سیستم ها
  • به کار گیری روش شناسی تعیین شده در کلیه مراحل کار
  • تعیین اهداف سیستم پیشنهادی جدید در جهت ارتقاء کارآیی سیستم های موجود و با توجه به ارایه مشخصات کامل ورودی ها، خروجی ها و فایل ها
  • طراحی و تهیه گردش عملیاتی سیستم
  • بررسی نیازهای اطلاعاتی واحد مربوط و طبقه بندی آنها با توجه به درخواست های رسیده
  • طراحی و ایجاد ساختار بانک اطلاعاتی
  • نگهداری و به روز نگهداشتن اطلاعات، فایل های ورودی و جداول خروجی و تغییرات انجام شده مستندات و متون
  • آشنایی با نرم افزارهای مدیریت بانک های اطلاعاتی
  • آزمایش نرم افزارهای پایه ای به منظور اطمینان از صحت کارکرد
  • تهیه برنامه های لازم با رعایت قواعد برنامه نویسی
  • انتخاب، نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز
  • نصب و راه اندازی، نگهداری، پشتیبانی و عیب یابی سخت افزار رایانه ها و دستگاه های جانبی
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : مسئول امور اداری

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف :

  • برنامه ریزی و تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی
  • کمک به جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص وضعیت نیروی انسانی سازمان استان از نظر کمی و کیفی بر حسب جنسیت، تحصیلات، مشاغل و ….
  • کمک به جمع آوری و ارایه آمار و اطلاعات در خصوص سازمان و تشکیلات، پست های سازمانی، ضریب اشتغال و سایر شاخص های اداری و استخدامی استان
  • کمک به جمع آوری و طبقه بندی قوانین و مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مرتبط با امور اداری و استخدامی، منابع انسانی، سازمان و ساختار تشکیلاتی، امور رفاهی و نظایر آن
  • بررسی، تحلیل و ارایه گزارش های تخصصی لازم حسب مورد
  • بررسی، تحلیل و ارایه شاخص های مربوط به مدیریت منابع انسانی سازمان استان
  • بررسی، تحلیل و اظهار نظر در خصوص امور اداری نظیر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل، ارزشیابی مشاغل، حقوق و دستمزد، تشکیلات، ارزشیابی تسهیلات رفاهی
  • ارایه طرح های تخصصی برای توزیع امکانات و تسهیلات، تشکیل تعاونی ها، بیمه های تکمیلی، و نظایر آن به مقام مافوق
  • شرکت در جلسات حسب مورد و تبیین و توضیح راهکارها و طرح های ارایه شده
  • ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص احتساب سوابق تجربی، دوره های آموزشی، تخصیص پست های سازمانی و نظایر آن
  • اجرای طرحهای ارزیابی امتیازی مشاغل در چارچوب قوانین و مقررات و ارایه به کمیته و کمیسیون های ذیربط
  • بررسی و مطالعه در خصوص نو آوری ها در مدیریت منابع انسانی، هم چنین فناوری ها و اثرات تکنولوژی در مدیریت
  • ارزیابی عملکرد و راهنمایی و هدایت کارکنان تحت سرپرستی
     

عنوان پست :کارشناس مسئول امور مالی

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • برنامه ریزی و تقسیم کار بین کارکنان تحت سرپرستی
  • مطالعه و بررسی موازین و ضوابط بودجه سالانه، قوانین و مقررات مالی
  • بررسی و کنترل اسناد هزینه در انطباق با قوانین و مقررات
  • کنترل اسناد هزینه استان در قالب ضوابط بودجه
  • بررسی و کنترل کلیه محاسبات اسناد بر اساس موازین و مقررات ذی ربط
  • بررسی حسابهای بانکی، حساب عملکرد بدهکاران، بستانکاران، پیمانکاران، بانک ها، سپرده ها و ضمانت نامه های بانکی
  • بررسی دفاتر مالی، سیستم های مالی و گردش عملیات مالی
  • بررسی دریافت و پرداخت ها در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
  • بررسی قراردادهای مالی در انطباق با مقررات و موازین ذیربط
  • تهیه گزارش های تخصصی از نقدینگی به صورت ادواری
  • تهیه گزارش از میزان در آمدها به تفکیک منابع مربوط
  • اقدام در تهیه و ارائه ترازعملکرد های مالی، تهیه خلاصه حساب های ماهانه و خلاصه حساب های نهایی
  • انجام امور مربوط به برگزاری مناقصه و مزایده در انطباق با قوانین و مقررات مربوط
  • هدایت و راهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
     

عنوان پست : کارگزین  

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • اخذ مدارک و تشکیل پرونده های استخدامی
  • اخذ و استخراج آمار و اطلاعات منابع انسانی از پرونده های اداری و استخدامی یا از سیستم های کامپوتری حسب اطلاعات و شاخص های مورد نیاز
  • ثبت و ضبط آمار و اطلاعات منابع انسانی در دفاتر و سیستم های کامپیوتری
  • تهیه پیش نویس احکام کارگزینی نظیر استخدام، انتصاب، ارتقاء، خروج از خدمت، بازنشستگی، مرخصی و نظایر آن ها بر اساس صورتجلسات کمیته و با رعایت مقررات مربوط
  • محاسبه ساعت کار، اضافه کار، مرخصی استحقاقی، مرخصی استعلاجی کارکنان، و اطلاع رسانی بموقع به دفاتر مربوط و متقاضیان
  • پیاده کردن احکام تشکیلاتی و صدور احکام مربوط طبق نظر مسئولین
  • اجرای نظام های طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل، احتساب سوابق خدمت، تخصیص امتیازات بر اساس نظام های مربوط و طبق نظر مسئولین
  • بهره برداری از سیستم های کامپیوتری برای صدور احکام کارگزینی طبق برنامه و نظر سرپرستان
  • گزارش گیری از کامپیوتر حسب موارد و شاخص های مورد نیاز نظیر سوابق خدمت، مدارک تحصیلی، جنسیت، پست، نوع اشتغال و نظایر آن
  • تهیه پیش نویس مکاتبات
  • تهیه نمودارها، جداول، فرم های مورد نیاز
  • بایگانی اسناد، مدارک، سوابق در پرونده های مربوط طبق روش های تعیین شده
  • تشکیل پرونده های اداری و استخدامی و حفظ و نگهداری آنها
  • شمارش اوراق پرونده
  • ارسال سوابق مدارک و پرونده ها و پیگیری برای اعاده آنها
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست: متصدی امور دفتری و بایگانی

واحد سازمانی: معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست:

شرح وظایف:

  • ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های صادره و وارده
  • ثبت موضوع و شماره نامه های وارده و صادره در دفتر اندیکس با سیستم مکانیزه
  • توزیع نامه ها به مدیران و کارشناسان حسب دستور مقام مافوق
  • بازبینی ضمائم نامه های وارده و صادره
  • ارسال نامه های صادره به مبادی آنها از طریق نامه رسانی با پست
  • بایگانی نامه ها و مدارک پیوست آنها با توجه به دستورالعمل بایگانی در پرونده های مربوط و دقت در حفظ و نگهداری آنها
  • ارائه سوابق و مدارک مورد نیاز واحدها به کارشناسان و مسئولین ذیربط در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های مربوط
  • پاسخگویی به واحدهای تابعه و ارباب رجوع در مورد صدور، ارجاع و پیگیری نامه ها
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط

عنوان پست : مسئول  تدارکات و خدمات

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • برنامه ریزی و بررسی نیازهای تدارکاتی از نظر کمی و کیفی
  • بررسی، شناخت و حصول اطلاع از مراکز فروش معتبر کالا، تجهیزات و مواد مورد نیاز
  • آگاهی از قوانین و مقررات مالی، بازرگانی و تدارکاتی دولتی و غیر دولتی در زمینه خرید، فروش و تامین کالا، لوازم و ملزومات
  • گردآوری اطلاعات از مراکز و بنگاه های فروش کالا و تجهیزات، و کسب اطلاعات از مشخصات استانداردهای کیفی فرآورده ها و محصولات مورد نظر
  • اخذ نیازهای حوزه های مختلف برای اجناس، کالاها، تجهیزات و مواد
  • اقدام برای گشایش اعتبارات، ثبت سفارشات، امور گمرکی، ترخیص کالا و تجهیزات در صورت لزوم
  • نظارت بر رعایت ضوابط و مقررات خریدهای داخلی از طریق مناقصه های عمومی
  • همکاری و اقدام در تهیه و تنظیم اظهار نامه ها، دستورالعمل ها، مکاتبات
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : مسئول دبیرخانه

واحد سازمانی: معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح وظایف:

  • کنترل امور ثبت و صدور مکاتبات وصولی و ارسالی در سیستم های دفتری و رایانه
  • تفکیک و طبقه بندی اسناد و مدارک
  • نظارت بر نگهداری و بایگانی سوابق، مدارک، مکاتبات طبق روش تعیین شده
  • راهنمایی و هدایت اپراتورها در استفاده صحیح از وسائل و تجهیزات
  • درخواست وسایل، تجهیزات، لوازم مورد نیاز دبیرخانه
  • گزارش نواقص و کمبود های سیستم های رایانه برای رفع بموقع عیوب و نارسایی ها
  • کنترل و راهنمایی کارکنان برای تهیه نسخ پشتیبان بطور ادواری
  • کنترل و راهنمایی مسئولین بایگانی در شمارش اوراق پرونده، ارسال و پیگیری اعاده آنها
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط

عنوان پست : مسئول کارگزینی  

حوزه سازمانی :  معاونت توسعه مدیریت استان

شماره پست :

شرح  وظایف :

  • برنامه ریزی برای اخذ به موقع مدارک و تشکیل پرونده های استخدامی
  • نظارت بر اخذ و استخراج آمار و اطلاعات منابع انسانی از پرونده های اداری و استخدامی یا از سیستم های کامپوتری حسب اطلاعات و شاخص های مورد نیاز
  • ثبت و ضبط آمار و اطلاعات منابع انسانی در دفاتر و سیستم های کامپیوتری
  • تهیه احکام کارگزینی نظیر استخدام، انتصاب، ارتقاء، خروج از خدمت، بازنشستگی، مرخصی و نظایر آن ها بر اساس صورتجلسات کمیته و با رعایت مقررات مربوط
  • پیاده کردن نظام های تشکیلاتی و صدور احکام مربوط طبق نظر مسئولین
  • کمک به اجرای نظام های طبقه بندی و ارزشیابی مشاغل، احتساب سوابق خدمت، تخصیص امتیازات بر اساس نظام های مربوط و طبق نظر مسئولین
  • بهره برداری از سیستم های کامپیوتری برای صدور احکام کارگزینی طبق برنامه و نظر سرپرستان
  • گزارش گیری از کامپیوتر حسب موارد شاخص های مورد نیاز نظیر سوابق خدمت ،مدارک تحصیلی، جنسیت، پست، نوع اشتغال و نظایر آن
  • نظارت بر تهیه پیش نویس مکاتبات
  • نظارت بر تهیه نمودارها، جداول، فرم های مورد نیاز
  • تهیه گزارش های لازم برای مقام مافوق
  • انجام سایر امور ارجاعی مربوط
     

عنوان پست : مسئول نقلیه

حوزه سازمانی : معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی

 شماره پست :

 شرح وظایف :

  •       نظارت مستقیم بر نگهداری آمار وسائط نقلیه .
  •       نظارت مستقیم بر انجام امور بیمه و شماره گذاری و تصادفات خودروها .
  •       کنترل و نظارت بر کار راننده ها.
  •      پیش بینی لوازم یدکی ، استهلاکی ، مصرفی ، ابزار آلات و لوازم مورد نیازخودروها و درخواست آنها
  •       نظارت بر نحوه استفاده از اتومبیل های تحت کنترل نقلیه.
  •       نظارت و کنترل و توزیع خودروها و بهره گیری صحیح از آنها در واحد ها .
  •      حفظ و حراست کلیه خودروها و نظارت بر تحویل و تحول آنها.
  •       نظارت و کنترل حضور و غیاب، مرخصی و مإموریت های راننده.
  •      نظارت و کنترل نمودن سوخت مصرفی خودروها .
  •       انجام سایر وظائف مربوط به شغل طبق دستور مقام مافوق .

آخرین اخبار

  • تجلیل از غرفه‌داران نمایشگاه صنایع‌دستی و جشنواره اقوام ایرانی
    ١۴٠۴/٢/٢٢

  • بازدید استاندار خراسان شمالی از جشنواره ملی اقوام ایرانی
    ١۴٠۴/٢/٢١

  • راهیابی صنعتگران خراسان شمالی به رویداد ملی فعالان مشاغل خرد خانگی
    ١۴٠۴/٢/١٧

  • جشنواره ملی اقوام ایرانی در بجنورد آغاز به کار کرد
    ١۴٠۴/٢/١۶

آخرین نوشته ها

  • شهرستان جاجرم
    ١٣٩٩/٧/٣٠

  • شهرستان اسفراین
    ١٣٩٩/٧/٣٠

  • شهرستان شیروان
    ١٣٩٩/٧/٣٠

  • شهرستان بجنورد
    ١٣٩٩/٧/٢٩

اطلاعات تماس

آدرس: خراسان شمالی،بجنورد،خیابان طالقانی غربی، خیابان شریعتی جنوبی، کوچه شهید محقر ۱۵

کدپستی: ۹۴۱۴۸۸۳۸۶۹

شماره تماس:

دفتر مدیرکل: ۳۲۷۲۹۰۹۳

فکس: ۳۲۷۲۹۰۹۲

حراست: ۳۲۷۲۹۰۹۹

روابط عمومی: ۳۲۷۲۹۰۹۴

سانترال: ۹۸-۳۲۷۲۹۰۹۵

گزارش تصویری

طنین نوای دف‌نوازان در منطقه نمونه ملی گردشگری بش قارداش بجنورد
برداشت پسته از باغات شهرستان جاجرم
برداشت سنتی نمک از کال شور جاجرم
نشست خبری مدیرکل میراث فرهنگی با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت
ورود رالی بین‌المللی جاده ابریشم به استان خراسان شمالی
شور تاسوعای حسینی در خراسان شمالی
برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی در روستای هدف گردشگری اسفیدان

آمار بازدید

افراد آنلاین: ٢
بازدید امروز: ٣٩
بازدید دیروز: ٢١٨
بازدید کل: ٣۶٥١٥١

پست الکترونیک بازرسی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

طراحی و توسعه توسط پیوند رایانه
بالا